Koppel jouw Zendesk software aan de VoIP-telefooncentrale of Cloud telefonie. Dankzij de VoIP-koppeling tussen Zendesk en een VoIP-provider, zie je relevantie informatie van de persoon die belt. Dat kan de bedrijfsnaam zijn, de naam van de relatie, adres, telefoonnummer enz… Dit beidt een aantal zeer grote voordelen voor de gebruiker van de Zendesk software.
Wie is Zendesk?
Zendesk is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform, opgericht in 2007. Het biedt tools voor klantenondersteuning, waaronder ticketing, selfservice, en klantbetrokkenheid. Zendesk helpt bedrijven hun klantenservice te verbeteren door communicatie via meerdere kanalen te centraliseren en te beheren, waardoor een betere klantbeleving wordt bevorderd.
Voordelen VoIP integratie & Zendesk
Geïntegreerde communicatie
Directe toegang tot klantgegevens tijdens oproepen verbetert de klantenservice en maakt gepersonaliseerde interacties mogelijk.
Efficiëntie en productiviteit:
Automatische logboekregistratie van oproepen en activiteiten vermindert administratieve taken en verhoogt de productiviteit.
Verbeterde klantinzichten
Real-time gegevensoverdracht zorgt voor betere klantinzichten, waardoor bedrijven gerichte en geïnformeerde beslissingen kunnen nemen.
Hoe VoiP-bellen met Zendesk?
App & Smartphone
Bel met jouw zakelijk telefoonnummer via jouw smartphone. De app is een handige mobiele telefooncentrale. Zo ben je altijd bereikbaar.
Softphone of webphone
Geniet van een volwaardig telefoonsysteem op jouw computer, tablet of laptop. De telefooncentrale is onmisbaar in elk kantoorruimte.
VoIP telefoons
Dankzij de vaste telefoontoestellen bel via een VoIP telefoon naar alle telefoonlijnen. Ideaal voor vaste kantoorplekken of waar weinig bereik is.
Prijs VoIP & CRM-integratie Zendesk nodig?
Onze telefonieproviders maken graag een vrijblijvende offerte op om te weten hoeveel een koppeling tussen jouw favoriete software en een Cloud gebaseerde telefonieoplossing kost.