Beheer zelf jouw telefooncentrale
De moderne telefooncentrale biedt een aantal functionaliteiten voor het flexibel beheer van de centrale. Onderstaande lijst geeft een aantal populaire functies weer voor de digitale telefooncentrale of telefooncentrale in de cloud.
+24 telefooncentrale functies
Automatisch doorschakelen
Schakel oproepen door naar zowel vaste als mobiele nummers. Beheer jouw doorschakeling in de cloud.
Wachtmuziek en wachtrij
Speelt muziek of berichten af voor bellers die in de wacht staan, om de wachttijd aangenamer te maken.
Keuzemenu
Een interactief menu dat bellers begroet en hen opties biedt om door te verbinden met de juiste afdeling of persoon.
Belgroepen
Schakel oproepen door naar zowel vaste als mobiele nummers. Beheer jouw doorschakeling in de cloud.
Weekschema
Een weekschema in een telefooncentrale is een plan dat bepaalt hoe oproepen worden gerouteerd en behandeld gedurende een week.
Voice 2 Mail
Voice-to-mail is een functie waarbij voicemailberichten automatisch worden omgezet in e-mailberichten, zodat ze kunnen worden ontvangen en afgespeeld via e-mail.
Click 2 Dail
Click-to-dial is een functionaliteit waarmee gebruikers op een computer of mobiel apparaat op een link of knop kunnen klikken om direct een telefoonnummer te bellen, zonder dit handmatig in te voeren.
Telefoonboek
Is een lijst met contactgegevens zoals adres, namen, telefoonnummers en extensies van gebruikers binnen het systeem. Koppel jouw CRM-software met de telefooncentrale.
Call whisper
Call whisper is een telecommunicatiefunctie waarbij agenten een korte boodschap horen voor ze een inkomend gesprek aannemen, voor context.
Gespreksopname
Gespreksopname is het proces waarbij telefoongesprekken worden opgenomen voor latere referentie, training, naleving van regelgeving of kwaliteitscontrole in communicatiesystemen.
Statistieken
Statistieken van belactiviteiten zijn gegevens die inzicht bieden in oproepgerelateerde prestaties, zoals volume, duur, wachttijd en conversiepercentages.
GEO redundantie
Geo-redundantie voor VoIP betekent het dupliceren van telefooninfrastructuur op verschillende locaties om continuïteit van service te waarborgen bij storingen.
Antwoordapparaat
Een antwoordapparaat bij VoIP is een digitaal systeem dat inkomende berichten opneemt en opslaat voor latere toegang en afhandeling.
Hosted Security
Hosted security voor VoIP omvat externe diensten die VoIP-netwerken beschermen tegen bedreigingen zoals malware, DDoS-aanvallen en spam.
Zelfbeheer
Beheer zelf de functies binnen de telefooncentrale door in te loggen in het centraal beheersysteem.
Sneltoetsen
Sneltoetsen bij VoIP telefonie zijn vooraf gedefinieerde combinaties die gebruikers gebruiken om snel specifieke functies of acties uit te voeren.
Flexibel doorschakelen
Flexibel doorschakelen bij VoIP telefonie geeft gebruikers de mogelijkheid om oproepen automatisch naar andere nummers of apparaten te routeren op basis van vooraf ingestelde regels.
Dag- en nachtmodus
Dag- en nachtmodus bij VoIP telefonie regelt verschillende inkomende oproepbehandelingen op basis van ingestelde tijdzones, bijvoorbeeld voor bedrijfsuren en buiten kantooruren.
Nummer herkenning
Nummerherkenning bij telefoonoproepen en VoIP laat zien wie belt door het telefoonnummer en soms de naam van de beller te tonen.
CRM-integratie
CRM-integratie met VoIP verbindt communicatie-informatie met klantgegevens, waardoor efficiënter klantbeheer en betere service mogelijk zijn.
User Login
User login bij een hosted telefooncentrale geeft gebruikers toegang tot hun telefooninstellingen en functionaliteiten via een online platform.