VoIP telefonie voor bedrijven
Ben je op zoek naar vaste en betrouwbare bedrijfstelefonie? Dan kun je gebruik maken van de VoIP technologie en de VoIP telefooncentrale. VoIP bellen zonder beperkingen en overal ter wereld? Kies dan voor hosted VoIP.
Kies je voor vaste of mobiele VoIP telefonie?
Vaste bedrijfstelefonie
Wie kiest voor vaste telefonie kan kiezen tussen een gewone telefoonlijn, bellen via het internet via VoIP of een telefooncentrale of Cloud telefonie of Hosted Voip zonder fysieke toestellen.
Mobiele bedrijfstelefonie
Wie veel op de baan is kan opteren voor een mobiel abonnement voor zijn bedrijf en werknemers. Wie graag controle heeft over de functies, kan opteren voor de installatie van een app als mobiele telefooncentrale.
De voordelen van VoIP voor bedrijven
Bespaar telefoonkosten
VoIP bellen vermindert de kosten voor binnenlandse en internationale gesprekken aanzienlijk vergeleken met traditionele telefoonlijnen.
Flexibel bellen
Gebruikers kunnen overal waar een internetverbinding is bellen en gebeld worden, wat ideaal is voor thuiswerkers en internationale bedrijven.
CRM / Teams koppeling
VoIP ondersteunt naast spraak ook andere vormen van communicatie zoals videoconferenties, instant messaging en bestandsoverdracht binnen één platform.
Volledige ontzorging
Updates & uitbreidingen kunnen op afstand uitgevoerd worden zonder fysieke tussenkomst van een technicus op jouw bedrijf. Zo geniet je van VoIP in de Cloud zonder zorgen.
Nummerbehoud
Wens je over te schakelen van een analoge telefooncentrale naar een VoIP-centrale of naar een andere provider, dan kan je jouw telefoonnummers behouden.
VoIP bellen & samenwerken op kantoor / thuis
UC: Unified communications
VoIP telefonie en Unified Communications combineren spraak- en datadiensten voor naadloze communicatie, bevorderen samenwerking en efficiëntie door integratie van diverse communicatiekanalen.
Videobellen & conferencing
Videoconferencing is het houden van vergaderingen via videoverbindingen. VoIP-telefonie maakt spraakcommunicatie mogelijk via internetprotocollen, zoals Teams, Google Meet, Skype of Zoom for business.
+120 software integraties
VoIP telefonie en software-integraties via CRM- & ERP software verbinden telefoonnetwerken met digitale systemen zoals software en app’s voor verbeterde communicatie, samenwerking en gegevensuitwisseling.
De slimme VoIP telefooncentrale: +30 functies
Wist je dat een slimme en hybride telefooncentrale tal van functies ondersteund? Afhankelijk van jouw noden, stel je zelf in hoe de VoiP telefooncentrale dient te werken.
Oproepbeheer: beheer alle oproepen |
Wachtrij & wachtmuziek: zet klanten in wacht met muziek |
Adresboek: raadpleeg online alle klanten |
Doorschakeling: schakel gesprekken door naar collega’s |
Gespreksopname: neem gesprekken van klanten op |
Keuzemenu: stuur oproepen door naar de juiste afdeling |
Antwoordapparaat: laat klanten een boodschap inspreken |
Met welke toestellen wens je VoIP te bellen?
App & Smartphone
Bel met jouw zakelijk telefoonnummer via jouw smartphone. De app is een handige mobiele telefooncentrale. Zo ben je altijd bereikbaar.
Softphone of webphone
Geniet van een volwaardig telefoonsysteem op jouw computer, tablet of laptop. De telefooncentrale is onmisbaar in elk kantoorruimte.
VoIP telefoons
Dankzij de vaste telefoontoestellen bel via een VoIP telefoon naar alle telefoonlijnen. Ideaal voor vaste kantoorplekken of waar weinig bereik is.
Meer weten?
- Wat heb je nodig om te bellen via VoIP?Als je met jouw bedrijf VoIP-telefonie overweegt, hou dan rekening met deze zaken die VoIP-bellen mogelijk maken. Voor VoIP-telefonie (Voice over Internet Protocol) heb je de volgende benodigdheden nodig: Internetverbinding: Een stabiele en snelle internettoegang en internetverbinding is essentieel voor VoIP-telefonie. Breedbandinternet, zoals DSL, kabel of glasvezel, wordt aanbevolen om een goede geluidskwaliteit te garanderen.VoIP-telefoon […]
- Wat is een VoIP-provider of aanbieder van VoIP-telefonie?Wat is een aanbieder of provider van VoIP-diensten en wat zijn de belangrijkste kenmerken? Een VoIP-provider (Voice over Internet Protocol-provider) is een dienstverlener die het mogelijk maakt om telefoongesprekken via het internet te voeren in plaats van via traditionele telefoonlijnen. In plaats van gebruik te maken van analoge signalen, zet VoIP spraak om in digitale […]
- Zo kies je de beste VoIP-telefoon op kantoor: Tips & AdviesHoe kies je de beste VoIP-telefoon? In dit artikel bespreken we waar je op moet letten en geven we nuttige tips om je te helpen de juiste keuze te maken. Welk type VoiP-telefoon heb je nodig? Voordat je een VoIP-telefoon kiest, is het belangrijk om te bepalen welk type je nodig hebt. Er zijn twee […]
- Is VoIP-bellen gratis?In de afgelopen jaren is Voice over Internet Protocol (VoIP) steeds populairder geworden als alternatief voor traditionele telefoniediensten. VoIP maakt het mogelijk om via internet te bellen, wat zowel kostenbesparend als praktisch kan zijn. Maar de vraag die velen zich stellen is: is VoIP-bellen gratis? Het antwoord hierop is genuanceerd en hangt af van verschillende […]
- Welke soorten bedrijfstelefonie bestaan erWe gaan in op de verschillende mogelijkheden en soorten bedrijfstelefonie voor bedrijven. Over het algemeen wordt vooral een verschil gemaakt over vaste telefonie en mobiele telefonie. 1. Traditionele vaste telefoonlijnen De traditionele vaste lijnen, ook bekend als Public Switched Telephone Network (PSTN), zijn al lange tijd de standaard voor bedrijfstelefonie. Deze systemen maken gebruik van […]